Låten är cute

HEY
Sitter hemma hos Marika (som vanligt) och ar nyss ätit frukost. Ska hem snart och då kommer Alva. Har saknat henne otroligt. Dagen blir chill, inga speciella planer ara tar allt som det kommer.. Bra början på lovet! Men jag hatar julen.. Visst det är mysigt med familj och vänner och så, men det är så.. Jag vet inte. Gillar den oftast inte. Blir bara depp... Whatever den är snart slut :-)
Igår kom Anders och Sebbe hit, dom ville att vi skulle följa med och åka pulka med dom. Det var askul! Även fast vi inte hade så bra backe, men vi gick runt lite här i Hälsinggården.. Lyckad kväll!
Imorgon är det chill dag, ska nog på bio (igen) fast den här gången är det 2012. Med massa folk.. Blir nog kul.

En 60 årig gubbe, om inte mer, gick fram till kassan på Åhléns.
-Ursäkta, har ni antirynkkräm? Det är till min mamma.

Hahaha! Ojoj, jag höll på att skratta på mig, hur gammal är inte hon lixom. 90?

Låten är från julkalendern, älskar den! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort med din design?? Du har ju valiga fashion temat...

2009-12-21 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback