Jag mår bra

Tjohej
Ännu en dag i backen med snowboarden på. Gick lika bra idag kan jag säga! Något kallare idag, men det märktes knappt. Tyvärr så vaknade jag och var riktigt förskyld! Jag trodde att jag inte skulle klara mig upp ur sängen.. Och att vara ute i snön är kanske inte det bästa om man är sjuk. Men nu proppar man i sig halstabletter och livet känns bra ändå. Det här är sista kvällen i Sollefteå, imorgon åker vi hem till saknade Falun. Jag måste erkänna att jag saknar många där hemma...
Vintern gör så att naglarna blir sköra. Ett litet tips för er som har långa naglar: Låt dom inte bli för långa, då går dom bara av. Själv sitter jag här med i stor sett alla fingrarplåstrade och träningsverk i hela kroppen, men visst kan jag le för det.

Ursäkta bildbristerna i mina senaste inlägg, har tyvärr ingen kamera sladd just nu! Ni får nöja er med ord och meningar så länge.

Hoppas ni mår lika bra som jag.


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

tack så mycket :)

allt bra?

2009-12-26 @ 18:05:23
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: [sofia - foto & design]

Sv: Tusen tack du! Detsamma. Följa varann med bloglovin? :) KRAM!

2009-12-26 @ 22:11:42
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback