Jag gör framsteg

Nyduschad och har nyss ätit julmat med familjen. Jag är inte en sån som tycker om julmat direkt, äter kanske en macka och några köttbullar.
Några av dagens timmar slösades bort i sängen. Men resten av timmarna var jag och min bror i Sollefteås slalom backe. Men jag åkte snowboard, första gången i år.. Och förra året åkte jag bara två gånger. Och jag är nöjd med dagens insatser! Gick riktigt bra, och lilla fega jag vågade mig på hoppen också. Gick bättre än vad jag hade tänkt mig. Ikväll ska jag fortsätta att träna på att spela piano, det går frammåt faktiskt! Och jag som knappt kan läsa noter... Och så får vi se om det går någon bra film på TV, förutom Konungens återkomst.

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

Hej!

fin blogg & godjul :)

2009-12-25 @ 21:06:31
URL: http://eecederholm.blogg.se/
Postat av: Christina Johanssson

Hej Jullan!

Hälsa mamma och pappa och allihopa en god fortsättning så ses vi allihopa till nyår! Då blir det rajraj med alla grannar och ungar!

2009-12-25 @ 23:20:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback