Gala!

Hejhej!
Snart börjar klockan närma sig 1 och då ska jag till Lugnet! Gymnosgala i år igen som vanligt. Ni som inte vet vad det är, så är det en gymnastikuppvisning för alla grupper i gymnos. Ett tillfälle där man kan visa upp vad man kan för mamma, pappa, syskon, farmor med mera. Och det är sjukt kul! Varje år är det ett tema.. Iår är det rymden tema. Kommer bli ett bra nummer av oss i f1! (Högsta gruppen)
Nej nu ska jag fixa en sallad sen åker jag.



Jag skruvar på en tävling i Avesta.


Kommentarer
Postat av: jennifer

svar; hehe okej ;)

2009-12-05 @ 23:38:38
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Yionteh

Jättefin blogg <3

2009-12-28 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback