ELINA! <3

TJULULU
Sorry för dålig uppdatering. Jag hade inte tid igår.. Efter vi fått betygen (Jag är nöjd, 1 MVG, 4 G resten VG) så åkte jag och Marika ner på stan ett tag. Sedan kom Elina, F'G och A-m hit och vi fixade oss. Tog bussen till Borlänge, där skulle vi på Coz. (För er som inte vet, det är ett disco, som består mest av överdrivna fjortisar) Det var sjukt mycket folk! Och ärligt så brukar det vara roligare.. Menmen jag hade kul ändå och det tror jag dom flesta hade. Elina och jag åkte hem och sov här, somnade runt 3. Nu har vi vaknat och har ätit frukost, ska nog hyra skräck film nu. Sen ikväll bio (?) med Marika, Avatar. Den verkar lite mysko men värd att se tror jag... Vi får se.


Elina, A-m och jag i somras.
SAKNAR!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

sv:då är det bara o vänta o se =)

2009-12-19 @ 15:48:40
URL: http://jasminejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback