Julia hissar, Julia dissar.

Jag har ont i magen och det snöar sjukt mycket nu. Det kommer typ bli ny istid. Som jag berättade för Anders idag om min nya super smarta idé. Att åka skridskor till skolan, vore inte det bra tycker ni?
Det känns lite smått jobbigt med skolan, men man blir ju lite gladare när man påminner sig själv om att det är sista skolveckan innan jullovet.

Julia hissar: Kramar. Kramar får man hela tiden, det är nästan som man tycker att man slösar bort dom ibland. Men samtidigt, dom tar du aldrig slut? Det finns miljoner av dom hos varenda människa! Och tänk hur mycket en liten kram kan betyda.

Julia dissar: Lärare som inte har humor. Hur roliga blir lektionerna då va? Inte roliga alls. Lektioner som man har lärare med humor, ser man fram emot. Så ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback