4 dagar kvar till lov!

HEJ
Ååh vad sjukt förbannad jag blir nu!! Kamerasladden har tydligen fått ben och sprungit och gömt sig, för den är helt borta och ingen har rört den (!?) Jag som ville lägga upp bilder på lite smått och gott... Suck. Bort med det dåliga och in med det bra, träningen gick super bra! Jag klarade handvolt helskruv och armdrag som jag har tränat på i 952085732525995832 år! Yes, äntligen.

Jag vill bara säga.. Sjukt chill dag idag. Vi tackar för sista veckan innan jullovet. N I C E!



Kommentarer
Postat av: alva

usch... plötsligt känns det som jag suger på gympa... :(

men men, vi har bara 2 dagar :P

2009-12-15 @ 06:45:56
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: emma k

Hej Julia jag fattar inte att du gör sånna där fina bloggar. och du gör jätte jätte fina bilder <3

2009-12-15 @ 13:25:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback