24/12 - Julafton

Sitter här i min säng i Sollefteå med brorsans nya julklapp i knät och surfar. Yes han fick en dator. Lite smått avundsjuk faktiskt om man ska vara ärlig. Men jag fick 3500:-, 2 böcker (Bl.a en som stärker självförtroendet), massa nagel fixar stuff, en ny parfym av min favorit och strumpor. Av pengarna funderar jag på att köpa en kamera.. Kanske en systemkamera Nikon d60? Verkar bra!
Nu ska jag gå och vara lite social med familjen.. En helt vanlig julafton med Kalle anka, julgodis och en stund i kyskan, mysigt tycker jag! Även fast jag är en antijul person.

GOD JUL ALLIHOPA!


Kommentarer
Postat av: Alva :)

Najz :) <3

Haha, jag fick golfklubbor x) Just nu suger jag, men Anna ska träna mej så då blir jag proffs :D <3

2009-12-24 @ 22:37:33
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Adda min msn under dagen! Så att jag kan fixa din design idag! För jag åker iväg imorgon, är okontaktbar till den 10e ungefär, [email protected]. =)

2009-12-25 @ 09:25:01
URL: http://jasminejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback