fest igår

tjuuu
vaknade runt 11, efter en kul ikväll! fest hos felliii ju, hahah det var kul, & komiskt :-) hehe. idag har jag inte gjort mkt hittills, ska träffa frida senare, vi drar nog ner på stan trorjag, kanske ska köpa den där tröjan (som igentligen inte är så vääldigt speciell, men jag älskar den!) för 700 :-, vi får se ;-) inga planer för kvällen, blir kanske fg då också. & imorgon skola.. igen. men med marika klarar jag av det lätt. som sagt, min födelsedag blev bäst! här kommer bilder



snyggisar, felli jullan & klaris



anna, marika & jag hahhaha på topp



tilda & carro



fanny & sanna sötisar



haha folk



klara & jullan

tacl för en bra kväll!
ciao // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback