onsdag

hejsaaan
när väckarklockan ringde imorse kände jag att det var omöjligt att kliva upp.. men det gick. tack vare marika. så nu äre väl bara att vänja sig vid dom tiderna nu ..iaf. vi fixade oss & åt frukost & gick till skolan. 08.10 var vi i klassrummet. idag har vi typ bara pratat och gjort sammarbetsövningar, helt åkej. men imorgon börjar dom riktiga lektionerna! så jag ska nog lägga mig tidigt ikväll, och läsa sista sidan ur min bok.. hehe spännande :-) back to today, sen efter skolan cyklade jag & marika till stan, sedan hem. (fick sällskap av roddan dit). och sen åkte vi ner till hälsinggårdsbryggorna och tog lite mysiga bilder. hoppas marika skickar dom sen, så kan jag lägga upp dom.

dagens outfit
lila peaktröja
korta jeans shorts


morgondagens schema
matte
so
teknik
so
idrott


so två ggr på en dag, vad tänker man med? vill dom döda oss? mm det vill dom

have a majs life, // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback