lördag, & jag är väldigt trött

hejsaaaaaan
natten asså <3
vaknade av mig själv (konstigt nog) klockan 9. låg kvar i sängen typ till kvart i 10. duschade & fixade mig. sen åkte jag, julia, jonte, fg & mami till lager 157. jag köpte 5par trosor, illgröna mjukisbyxor (asgrymt) och en halv tröja. hehe, jag & julia delade. den var fett mysig. ni kanske får se bild sen om jag orkar ta någon. sen åkte vi ner till stan & var där ett tag. sen gick vi hem, duktigt, och mina fötter verkääääääär! usch ja. ikväll ska jag&julia ha juliakväll, vi ska se på barnhemmet & mysa. nu ska mami hämta pizza åt oss, gott. vill träffa joihan ikväll också, kanske hinenr med dt :-) inge mer från mig, bloggar imorgon efter vi har vart på kupolen, yes.



jag tycker ni är dåliga på att kommentera! fy-
cHa0 // j.l.j

Kommentarer
Postat av: alva

hmpf! jag är iiiiiiinte dålig på att kommentera!

2009-08-29 @ 22:36:04
URL: http://alvahoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuuuukt snygg design !!!! :D

2009-08-31 @ 15:29:20
URL: http://mellanhimmelnochjord.blogg.se/
Postat av: Erika

jag måste få se dom där byxorna sen:)

2009-09-01 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback