hejhopp

heeeeeejsaaaan aalla
blogghumör? nej
jag är på ett väligt-cp-och-konstigt-och-väldigt-mysko-humör just nu, vet inte vad det är men .. iaf. igår var vi (jag&julia) till kupolen, riktigt trevligt. köpte dock ingenting för jag var inte shoppingsugen (konstigt nog). men jag och julia virra runt där och skulle hitta dollarstore, men vi bara tappade bort kupolen och shit. men det är ju mig och julia vi snackar om, right? ehhe. sen kom vi hem och såg på film, då kom johan också, mysigt!
idag var det skola som vanligt, chill.. slutade 2. sen gick jag & marika hem till mig, sen cyklade jag (som jag alltid gör nuförtiden) therese & jullis till lugnet för träning. 3 timmar, jag är bäääst! naaaat. sen cyklade vi hem, i regnet. hahah fan vad kul det var, tihii. nu är man ren & har duschat, platt hår och perfekt volym, synd att skönhetssömnen förstör allt. apropå gurka. idag har jag nästan eldat upp hemkunskapsköket, glömde spisen på.. och GUUUNNN blev rätt arg.. hehe, + att jag och hk har blåbär i mikron.




vad jag saknar denhär tiden ... när allt var som vanligt

puss & godnatt // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback