trööööött

tjabaaaaaaaaa
gårdagens natt tillbringades med alva ;) riktigt roligt!
inatt var den bästa och roligaste natten på väääldigt länge. jag, lisa, emma, frida och daniel tältade i hälsingberg. fyyyyfan vad kul! vi var typ i hela falun, haha! och när lala gick å lade sig klockan 6 på morgonen så fick inte jag plats i tältet, så jag var ute hela morgonen x) alltså, jag har inte sovit en sekund i natt. snacka om att jag är trött. + imorgon ska jag klippa mig och färga håret (blondt) klockan 9 på morgonen, på city frisörerna. och jag som brukar sova hela dagarna.. jag vänder på dygnet, verkligen... aja. alva kommer snart så ska vi väl ta det lugnt ikväll. mysigt. och imorgon åker min herkules bort igen.. bläh. nu ska jag äta. hoppas jag inte somnar på väg in till köket.. heh.
hejssvejs // j.l.j

Kommentarer
Postat av: jonna, som du kanske ser :P

jonnahevosmaa.blogg.se

2009-08-15 @ 17:15:00
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback