TRÄNA!

hej bloggen, tjo bloggen, tja bloggen, tjena bloggen
vaknade av att frida smsade "lekparken om 10", så jag klädde på mig lite snabbt å tog cykeln till lekparken, där frida och lisa var. så vi satt där ett tag och snackade, om allt möjligt. sen skulle jag hem för jag skulle springa.. men då sa mamma att det inte är bra att springa varje dag om man är otränad.. (som jag är.. verkligen! men det blir andra bullar med det sen när gymnastiken börjar! eller bullar å bullar, höhö, ska vara lite nyttig nu jag) så jag ska springa varannan dag.. försöka iaf, nu när skolan böjar på tisdag, då blir det att börja i 8H. det ska faktiskt bli jätte roligt, för jag har saknat alla människor från skolan och klassen, och lärarna t.o.m. vi hade riktigt bra lärare! och våra absoluta fawo lärare, tomas & anna, ska vi inte ha längre. tomas slutar och anna har vi bara i matte .. bläh på det och alla prov nu i 8:an .. och betyg! aja, kommer nog gå bra.. men annars har jag inte gjort mkt idag, läst lite. boken är en evighet! men det är jag glad över, och sett på tv, MTV. rätt tråkigt jag vet, men jag hade inget annat för mig .. och det ända bra jag gjort idag är 200 situps. jag har träningverk i axlarna, benen & ryggen sen igår. hoppas jag får det i magen nu, det är så skönt ! hahah, det äre faktiskt... och då vet man att man har tränat bra. ska nog göra 100 till, sen ska jag duscha och fixa mig för vi ska på tjejmiddag hos hege och line sen. det ska bli riktigt roligt att träffa massa folk. men jag sover dock inte där .. och imorgon ska jag springa, lite styrka och vara med erika. känner mig verkligen som en träningsnarkoman, haha det är väl bra, eller?
love yah / j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback