today it's .. måndag? tisdag?

hejhopp
blandar ihop dagarna nu känner jag, å det är ju trotsallt sista veckan på sommarlovet.. hmpf.
igår kom jag hem, (cyklande) från vika, vi hade riiiiktigt kul där! hihi :-) sen träffade jag fg, så hyrde vi film, the unborn, euue den var lite äcklig den.. frida hoppade till å kastade sin sked med glass på mig .. hehe. sen sov jag hos henne, å vi åkte in till stan idag. träffade min saknade julia!! sen åkte vi upp till mcdonalds och tog en glass, och sen blev jag väldigt illamående, så jävligt.. jag kunde inte enns gå så vi satte oss mitt där på parkeringen på marken och sen kom pappa och hämtade mig.. nu mår jag bättre och ska åka och kolla på julias match på kopparvallen klockan halv 8. julia sover här inatt, och är sen väldigt snäll å följer med mig imorgon och tar min andra spruta mot livmodershallscanser (STAVNING!?) .. nu ska jag äta. blir en kul kväll



puss  // j.l.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback