tjaaa

hejsöön,
nyss ätit. dagen har spenderats med line, vi har varit rätt lata .. men vi gick faktiskt till citygross från henne. det tycker iaf jag är bra gjort :-D igår var vi på middag hos dom, skojj :-) somnade .. jag vet faktiskt inte. men inte såå sent. och nu snart kommer alva hit, vet inte vad för kul vi hittar på men vi är ju bra på det ;-) och mja.. idag skickade jag över sms begränsningen.. igen, igen, igen, å igen &så vidare. så nu har jag inte gratis sms på typ 2 veckor.. rätt skönt ändå. och snart börjar skooooolan! 5 dagar kvar.. spännande, har saknat den =) haha "ofta man saknar skolan!!" men ja.. faktiskt så gör man det. h1h1, och snart har jag läst ut min bok, jag vet. seg julia. men jag har haft mycket annat för mig och den är väldigt tjock.. tycker jag iaf. imorgon blir det slapp dag, skönt.. sen ska vi passa wilma på kvällen. höhöh.. jap.
ha det bra // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback