skola

tjauu
väckarklockan ställd på 08.13, skola. jag och marika fixade oss (noga) & åt frukost. sen klockan 10 var det samling i aulan. det var såå kul att träffa alla som man saknat och nytt folk! hehe, sen vart den skolan bara till typ kvart över 12.. sen såg jag och marika på herkules & ringaren i notre dame. haha vi är som vi är .. riktigt chill dag. kan tänka mig att resten av veckan (terminen) kommer inte att bli lika chill ... i sjuan var det en helvetesonsdag, men nu, så har vi en lyckomåndag. möjligtvis lyckotisdag också .. men det är inte alls säkert! vi har ju inte gått i skolan något.. bara sett schemat lix.. anyway, ikväll blir det att sova hos marika (igen), och imorgon börjar vi 08.10. jippey .. not. nu ska jag snart duscha och tvätta håret .. HAHAHHAHAHAH apropå gurka! idag i skolan när vi skulle hem.. var det massor av folk på skolgården, och jag och marika fick värsta hyper anfallet, vi garva som fan och skämde ut oss redan första dagen! hahhahah uschhh! menmen, thats us :-)

herkules (marika)
pegasus (julia)
h.k- jag ska springa 800 meter..
p.g- wow, hur många mil är det?


yes.
ha det braaaaa! // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback