såja

Dagens vill ha: nya kläder!!!!!
Dagens klädsel: jeansleggings, svart linne, rödrandig kofta
Dagens frisyr: platt, volymat, tuperat som vanligt
Dagens låt: sexy bitch
Dagens planer: dagen har typ gått redan, men kvällen.. f'g och kanske träffa johan? :-)
Dagens saknad: julia westring!
Dagens dummaste: mig själv får jag faktiskt erkänna...
Dagens misslyckande: min frukost!
Dagens drog: musik!
Dagens köp: n0thing ;-)
Dagens godis: choklad ih
Dagens humör: toppen, faktisk
Dagens citat: gårdagens, "om.. om är bra" eller "JAG VEEET!!!!! att ni vet!! att jag vet.." herkules!
Dagens roligaste: inte gjort mkt kul, men typ frida =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback