lördag

chaachaaa
igår: vaknade typ 11, inga hemma. tremänningarna + familj + min familj hade åkt ner till roxnäs och kollat på poker runn och badat. jag åt frukost, gjorde lite styrka, läste å duschade. sen när dom kom tillbaka åkte vi ner på stan, trevligt. åkte hem åt mat, grillat + pomfritt. gott! eftermaten & spel hade vi vattenkrig, jag hade vattenslangen, jag vet inte vem som vann men jag antar att jag vann ;-) sen gick vi in och bastade+duscha. satte på twilight. läste, godnatt vid 1 för mig. vaknade vid 11 idag också .. gick upp och då skulle adde, madde, nettan och niklas åka.. tråkigt :-( åt frukost, och nu latar jag mig vid datan.. idag blir det att träffa lisa och emma! kanske ska åka och bada nånstans, eller lisas sommarstuga i vika :-D ska bli kul =)  här är lite bilder från igår
ha det BÄST // j.l.j



wilma, adde & jag




(haha) madde & nettan




wilma, madde & jag
(ursekta :-S)



höhööhöhööhööhö



varning: dra aldrig upp sånt här socker i näsan


Kommentarer
Postat av: bäst (alva)

haha, grattis till vinsten ;)

jag ska börja blogga igen (y)

2009-08-11 @ 15:22:05
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback