kommer inte på någon rubrik

hejh
skoooooooola, boring men det funkade. vi hade orientering efter skolan i gläntan, fett tråk .. men jag var med jonte, så det vart kul, hihi har blivit as bra kompis med han nu! brabra det :-) sen var jag med alex x2, fg, julia & josse ett tag, innan träningen. kände mig väldigt hurtig som cyklade till lugnet, tränade 3 timmar, och cyklade tillbaka. hehehhe. duktigt. sen gick jag ut å träffa daniel, sen fg. och nu sover hon hos mig :-) fick det eftersom vi är ensamma inatt. scary eller hur ? mm jo. men nu ska vi sooooooooovah, skönt :-D
och lycka till marika i göteborg på friidrotten!

pues ! // j.l.j

Kommentarer
Postat av: amanda

vad står j.l.j för ?

2009-08-28 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback