hurtiga

hejsaaaan!
vaknade av att pappa väckte mig runt 12, fast han fick väcka mig 3 ggr.. sen smsade jag alva, så hon kom typ klockan 1. å nu har vi spotify på våran dator! det är skitbra. skaffa ;-) jag och alva blev tjockisar på volvo som vanligt. godis, powerking å cola. sen när vi kom hem, hade vi lust att vara hurtiga :-O så vi tog en cykeltur, först visste vi inte vart vi skulle men sen blev det avfart mot vika. vi hittade såklart inte dit så vi åkte till kniva och yrade runt, vi letade efter en sjö. men vi hittade ingen sjö så vi fick lov att fråga. hahah, det gick ju bra.. lr hur? ;-) hehe. till sist bestämde vi för att åka i uppförsbackar hela vägen hem, euuue. :-) men vi stannade å badade på vägen hem, det var riktigt skönt. men vi fick ju cykla hem i blöta kläder och utan skor :-S hahha. sen fixade vi mat, gjorde 50 situps och 50 fällknivar. dushcade å satte på "när lammen tystnar". den var riktigt bra, jag har sett den förut men den var bra ändå. vikken trevlig dag alva! =) nu ska vi dygna, men sssshhhhhh! säg inget till pappa :-D hahhahaha! får se om vi klarar det då ;-)
ha det lika bra som oss ! chao


 
// j.l.j  (& a.g.t.h )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback