hejhej

tjena gottfolk
känner mig på helt åkej humör, livet leker liksom ?
idag var skolan som vanligt, förutom att minmarika inte var där.. men det läste sig tack vare jonte, du är bäst. sen kom elina på eftermiddagen å var i skolan ett tag, sen stack elina, julia, fg, josse, jonte, alex, daniel & jag till donken. hahah tjockt. det var väl kul, kanske kommer en bild sen. och nu snart kommer det massa gäster, det ska vara "verandaparty" här.. men line är här & då blire kul =) HAHAHHAHHA btw, nyss fråga en som heter anders wilma:
anders: vilka är det som sjunger den här låten då wilma? ( det var typ pippi )
wilma: det är slatan

ehheheehehhe, normal? ehm nej. menmen hon är ju för lik mig som alla säger ;-) iaf, så ska jag kanske träffa johan ikväll, senare.. det ska bli trevligt =) & imorgon ska jag, julia & fg (kanske jonte) till lager 157! hihi kul :-) och eftersom jag har mycket pengar blir det vääääldigt kul :-D har hört att det finns jeans där för 20 kr som egentligen ska kosta 700 ! bara för att en knapp är borta.. det tycker jag är bra. sen sover julia här, och vi ska kolla på barnhemmet =D men nu orkar jag inte skriva mer. det var "amanda" som undrade var j.l.j betydde, det står för julia linnéa johansson, mitt namn alltså.



pussssssss // j.l.j

Kommentarer
Postat av: maja (:

du är så fin julia <3

2009-08-29 @ 10:58:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback