hejåhå

hej'
dagen innan skolstart, vad tyckerni ?
igår var jag med erika hela dagen, tränade lite och besökte även sveden. jätte längesen! 2 år sen ... erika sov här och vi hyrde film igår, bröllopsduellen. helt åkej film, rätt bra.  vaknade runt 11 halv 12. sen stack hon hem och skulle ner på stan. nu sitter jag och känner mig äcklig, ska duscha snart och tvätta håret. senare ska jag träffa min marika som äntöligen är hemma!! sen blir det mys med henne, sedan sover jag hos henne. och jag känner att man måste ha snygga kläder och bra hårdag imorgon första skoldagen, men vrfr? jo jag vet inte. men det ska bli kul att träffa alla igen! så det blir som vanligt kan man säga... det har ju förändrats en hel del nu under sommaren. och betyg + prov.. äsch det ska jag nog klara av :-) nya människor också .. hehe. anyway, nu ska jag göra ett ryck och ta mig ner föör trappan och in i duschen, trorni att jag klarar av det?
btw, ny design! min stil lixom
ciao! // j.l.j

Kommentarer
Postat av: ahlwhua

haha, snygg blogg ;)

jag gillar oxå m&m´s :d

2009-08-17 @ 14:44:23
URL: http://alvahoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback