friday

hellu,
blev väckt av att telefonen ringde, erika. slängde på mig kläder & bikini och åkte ner till hälsinggårdsbryggorna, där erika m. familj hämtade upp mig med "Malin". skönt väder! stek juh. vi var ute på sjön hela dagen, skönt! sen vart det hem. läste lite (som vanligt) sen kom tremänningarna andreas och madelene med föreldrar. kul =) so nu ska dom vara här hela helgen, skojigt. imorgon blir det roxnäs om jag orkar upp.. höhö. nu ska jag försöka vara lite sociala med friends på msn, men vi höres bloggis. å här kommer en nytagen bild


ciao // j.l.j

Kommentarer
Postat av: Lisa ;D

asså älsska den där bilden !

moohaaha <33333333333

2009-08-13 @ 13:52:58
URL: http://liisaemmha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback