alva :-)

tjena bloggen
inatt sov fg här, riktigt mys :-) sen åkte hon rätt tidigt på morgonen .. :-/ sen vart det städ time, rätt åkej. det gick fort iallafall. sen skulle alva komma, men jag duschade & fixade mig sen åkte jag ner på stan och träffade henne. vi fick runt lite på stan å så .. sedan åkte vi hem till alva, hon packade för hon ska till hennes pappa. närmare mig? yes. jag cyklade hem sen, snart kommer hon hit :-) vi ska kolla på twilight, det skulle bli hennes överraskning för hon vill så jätte gärna se den :-D hehe. nu ska jag vara lite social med vännerna, och jag färgade och klippte mitt hår i tisdags, blev åkej men inte lika bllondt som jag tänkt mig.. aja naturligt iaf
btw, spotify är BÄST!
ha det bra // j.l.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback