ta mej tillbaka till usa, ge mej sommar eller döda mej

jag har gått igenom min musik, och när jag lyssnar på vissa låtar påminner dom om så mkt!
mest påminner några låtar väldigt mycket om när jag var i usa.

♦Akon - Sorry, Blame it on me
♦Kelly Clarkson - A monent like this
♦Beyonce - If I were a boy
♦Chris Brown - With you
♦Seconhand Serenade - Fall for you

det är några av dom, man får starka minnen. att va uppe på kvällarna, gå längst med stranden i solnedgången, att ha sant mellan tårna, kunna gå ute i bara bikini, åka och kolla på massa häftiga ställen, åka till parkerna med massa karuseller för både stora å små. hehe. när jag väl var där kunde jag nästan inte njuta av att de var så bra, jag saknade för många, för mycket. det ångrar ja verkligen nu! jag vill tillbaka.


eller så vill jag ha sommar, riktig sommar. med

♦sovmorgonar,
♦kompisar
♦studsmatta
♦bada
♦tälta
♦sola
♦värme
♦glass
♦vara ute sent på kvällarna
♦roxnäs kvällar med kompisar
♦brunhets tävling
♦slätta lägret
♦sova under bar himel

och mycket mycket mer! jag saknar förra sommaren så jävla mycket! och den här sommaren kommer att bli bättre, right?
jaja, puss på att det snart blir sommar :)

Kommentarer
Postat av: Hannah jansson <3

Slättalägret ! :DD

<3

2009-04-13 @ 18:39:31
URL: http://hannahjanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback