sommar & sol men dåligt humör

hellluuu =)
igår vakna man ju runt 12! fett skönt kan man säga. sen hämta frida mig och vi åkte till ica maxi. därifrån gick vi till lugnet. jag och frida var på lugnet ett tag, träffa nåra där, sen gick vi till donken och köpte glass, tjåckisar! hehe. sen gick vi (sprang!!!) till kullen. där hoppa vi på bussen hem. sen gick vi hem från koppartorget hem till frida vid halv sex ungefär. då hjälpte vi till med maten, vi skulle grilla! det var jätte gott! sen kom emma, vi slöa lite hemma. sen tog vi bussen (lata som vi e) till willys. köpte godis å powerking. träffa lite folk där, sen kom lisa och vi gick hem. såg på tv å snacka lite. super mys kväll!! tack tjejor ni gör mitt liv mycket bättre å roligare! efter en stek dag igår är man ju lite brun känns de som nu! tihi. men trots allt bra är jag på dåligt humör ... riktigt depp är jag. men nu sitter ja här hemma, wilma spelar "i'm a barbie girl" högt i hela huset. så jag ska nog dra härifrån snart. blir väl frida... sen blir de träning me fawo tjejerna! träningen får mej iaf att glömma allt å bara ha kul. yes! sen cyklar jag till marika å sover där.
imorgon är det klassensdag, vi ska cykla till torsong! fett drygt, men de ska väl bli kul ändå får vi hoppas.. hehe. nu kurrar min mage, ropar på frukost!
så hejdå bloggen! :)



härlig tröja, vit och rödrandig gina tricot



en liten vit rand runt min handled från armbanden, sommaren är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback