påsklov



hejsaaaaaaaan!
ååååh gud vilken härlig dag! förutom de tråkiga vädret, de kunde ju lika gärna varit sol. jaja, jag är glad ändå! sista dagen i skolan och det var grymt skönt! hehe. och efter skolan drog ja hem till frida'g med julia och vi skulle deppa bestämde vi. och vi hade en bra anledning vill jag säga. men vi kan tydligen inte deppa, för vi var på topp ändå. fattar inte hur vi lyckas. men ni gör mej så glad! ni får mej alltid på bra humör, även när det ser som mörkast ut. så nu är jag glad! och nu är de påsk = tjockt. jag kommer rulla efter lovet kan jag lova! sen imorgon drar jag till sollefteå. rätt öde när inte kompisarna är hemma där. men resten av lovet kommer att bli superbra! hoppas ni får ett skönt lov!
glad påsk!

njut av livet, för det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: Sara

du har skaffat fin blogg jaaa ! :)

2009-04-09 @ 20:16:24
URL: http://ssarahedman.blogg.se/
Postat av: frida (au)

hih , vi e inte bra på å deppa ^^

även om vi försöker ;)

2009-04-09 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback