onsdag+torsdag



hejsan hoooooppsan! :)
igår på stan köpte jag den här!! snygg va? hehehe nöjd men den va liiite för dyr för mej. Wesc 329 :-
sen på kvällen åkte ja till zack, hade inte träffat han på en vecka, så.. äntligen!!!
och nu är det bara två dagar kvar till tävlingen! wiiiie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)



idag har jag städat! nöjd men det var grymt tråkit, men erika hjälpte mej lite.
sen har jag bara slappat hela dan, och pimpat mobilen! niiiiiiiiiiiiiiiiiice. höhö
naglarna fick lite färg dom me
nu ska jag på träning å ska åka om ... 4 minuter! så ja måste skynda nu, sista träningen innan tävling :S äh de ska gå bra!
pussshej leverpastej

Kommentarer
Postat av: marika :)

shiiiiet va snygg t-shirten va!! :)as snygg! själv har jag köpt skor, t-shirt, tröjja, kofta, mascara, hårfärg, kjol och foundation idag :) blir mer shopping imorrn! ;) ses å hörs bye

2009-04-17 @ 15:25:15
URL: http://renhuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback