klassens dag

hej bloggen!
haha läs de är en kul dag =D
vill bara berätta om våran helvetesdag som skulle suga aprumpa men blev en lyckad dag!
vaknade med marika runt kvart i åtta. klädde på oss och åt frukost. sen fixa vi oss lite och cyklade ner till skolan.
där träffade vi vår sjukt underbara gulliga å bästa klass (haha =) ) och 7c, men dom drog till lugnet.
och vi började cykla mot torsong. och det ligger ju nästan i borlänge!!! sååå jobbigt trodde jag inte att det skulle va, men gud va jobbit.. jaja vi fixade de iaf. stannade vid vika cafe och jag och marika köpte varsin glass. stannade sen hos annamaria och fikade, drack saft och hoppade lite studsmatta. första gången iår för mej! kul var det. sen cyklade vi vidare mot torsong. när vi kom från väntade vi på pizzorna som vi fick snabbt. jätte gott men jag åt bara halva.
marika: julia din pizza ser ut som döda avhuggna mosade mögliga ruttna fula äckliga maskar!
hahahha, ja då hade jag ju inte någon lust med att äta vidare på den, så den fick vara. sen jag och marika, tjocka som vi är, åt kladdkaka. sen var det dags att cykla hemmot. men såklart stanna vi i torsong på ett annat ställa å köpte godis och glass. fyfan va tjock! menmen, ja åt ingen stor fet glass iaf! som jonde, danne, erik b m.m. typ hyyyperstor! sen cykla vi vidare. det var väl alla som cyklade iväg, men jag, marika, erik b, jonte, danne å jocke blev efter. sen i vika träffade vi alex. och jonte, erik och danne badade! kallt, mjo! sen hoppa vi lite studsmatta och var där ett tag. tog lite bilder. sen åkte vi vidare hemmot. och då när vi nästan var hemma kom anders! xD han hade cyklat ensam hem från torsong och kommit samma tid som oss hem, trots att vi stannade i vika i typ enochenhalv timme och i hosjö en liten stund och att vi hadfe gått en bit med cyklarna. hahahha fyfaen. jaja, en toppendag och bruuuuuun har man blivit!!! tack roliga klass för en toppendag :D bilder kommer nedanför!


marika cyklar :)


jonte stanna på vägen med sin glass x)


bad


haha jonte ;)


vika, fint


fina marika


julia johansson, brr kallt i vattnet


ida, a-m, jocke, jonte, danne, alex, erik, julia (jag) och marika
toppen människor!
nu ska jag lata mej =)
puss :)

Kommentarer
Postat av: marika

du är en liten tönt vet du!! wanabe me! HAHHA xD men jag älskar dig julia. du är fin :)<3

2009-04-27 @ 21:07:11
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Postat av: marika

du är en liten tönt vet du!! wanabe me! HAHHA xD men jag älskar dig julia. du är fin :)<3

2009-04-27 @ 21:07:27
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Postat av: marika

du är en liten tönt vet du!! wanabe me! HAHHA xD men jag älskar dig julia. du är fin :)<3

2009-04-27 @ 21:08:21
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/
Postat av: Lovisa

söt du är Julia! :) <3

2009-04-29 @ 21:37:55
URL: http://musicthashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback