ge oss lite sol nu då



jag vill ha sol



tjaba, heh
kör på ny design nu :)
ser liiite missbildat ut käänner jag men jag ska fixa bloggen så den blir super!
gårdagskväll/natt/idag spenderades med lisa å frida, har saknat er tjejer! det var kul.
och ja, vi älskar ju att va på roxnäs å grilla marsmallows :) det var mys.
och tjocka är vi, shiiiiit va vi har tjåckat. hehe. tränar bort det på torsdag så det är luggnt ;D
nu sitter jag och typ deppar och har inget att göra. ska nog dra till marika snart ;)
och imorn blir det stan med frida gullarbergs, toppenkul gumman!<3
å imorn kväll kanske zack. behöver vekligen träffas
gå å lägg er nu, tihi.
puss
/j

Kommentarer
Postat av: Hampus hos jacke

snygg bild hahahaaha! dö

2009-04-14 @ 23:46:06
Postat av: carro

fin du e gumman! :)

2009-04-27 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mail här, det är bara jag (Julia) som ser: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback